Установа студентског стандарда
Студентски центар у Новом Саду
Др Симе Милошевића 4
21102 Нови Сад
Телефон: 021 458 926,
Е-маил: studentski.centar@scns.rs
Установа студентског стандарда
Студентски центар у Новом Саду
Др Симе Милошевића 4
21102 Нови Сад
Телефон: 021 458 926,
Е-маил: studentski.centar@scns.rs
Пружање услуга смештаја и исхране студентима
Студенти који користе услуге смештаја и/или исхране које пружа Студентски центар Нови Сад у обавези су да поседују студентску картицу.
Студентска картица служи као идентификациони документ, за плаћање услуге смештаја и/или исхране, регистрацију искоришћених оброка, као и за евиденцију улазака у студентски дом и излазака из њега.
Свака студентска картица са електронским чипом има рок трајања од две године. Да би студент и у другој години користио картицу неопходно је да оствари право на смештај и/или исхрану за ту школску годину и реактивира картицу.
Благајна исхране
1. Преузети, попунити и оверити на факултету Захтев за издавање картице (3 категорије захтева)
– студенти на буџету: имају право на сва три оброка: доручак, ручак, вечера; максималан број оброка по врсти је једнак броју дана у текућем месецу; максимално 2 пута дневно може се искористити исти оброк; неискоришћени оброци се преносе у наредни месец (само уколико се Студентска картица тог наредног месеца региструје на систему (благајна исхране, студентски ресторан), у трећи месец се не преносе оброци, ако се картица не користи месец дана); цена оброка је регресирана
– студенти мештани: имају право само на ручак; максималан број ручкова је једнак броју дана у текућем месецу; максимално 2 пута дневно могу да искористе ручак; неискоришћени оброци се преносе у наредни месец (само уколико се Студентска картица региструје на систему (благајна исхране, студентски ресторан)); цена оброка је регресирана
– студенти самофинансијери и са приватних факултета: имају право на сва три оброка: доручак, ручак, вечера; максималан број оброка по врсти је једнак броју дана у текућем месецу; максимално 2 пута дневно могу да искористе исти оброк; неискоришћени оброци се преносе у наредни месец (само уколико се Студентска картица региструје на систему (благајна исхране, студентски ресторан)); цена оброка је економска
2. Приложити оверен картон, индекс на увид, обавити сликање на благајни исхране и уплатити израду картице, као и жетон за есцајг, ако студент први пут користи услуге исхране, жетон важи током целог школовања, и он је неповратан као и уплаћена средства за коришћење жетона
3. У року 2 дана се врши преузимање Студентске картице, и може се приступити њеном коришћењу (куповина оброка – благајна исхране, реализација оброка – у студентским ресторанима)
Служба смештаја
1. Приликом преузимања уговора за смештај, преузети Захтев за издавање картице, попунити, предати и извршити сликање у Служби смештаја, захтев није потребно додатно оверавати на факултету, неопходно извршити и уплату за израду картице на Благајни наплате станарине (картицу је могуће направити и раније у Благајни исхране, али по преоцедури која вађи у Благајни исхране)
2. Картица се преузима исти дан
Благајна исхране
1. Преузети, попунити и оверити на факултету Захтев за издавање картице
2. На шалтирама Благајне исхране приложити Захтев и уплатити реактивацију (са уплатом се уједно продужује и чланарина за Еуро<26 и UNIQA осигурање)
3. После 1. новембра се преостали оброци на картици не могу користити док се картица не продужи (ако се продужење обави у новембру, оброци се не бришу)
1. У случају украдене или изгубљене картице, први корак је да се дође у Информатичку службу СЦ, где се врши закључавање картице.
2. На Благајни исхране се уплаћује надокнада израде дупликата Студентске картице.
3. Одмах након тога се долази у Информатичку службу СЦ и врши се израда дупликата, као и пренос оброка са изгубљене на дупликат картицу.
1. У случају физичког оштећења, корисник сноси трошкове израде дупликата картице
2. На благајни исхране се прилаже оштећена картица и врши уплата накнаде за израду дупликата
3. Одмах након тога се долази у Информатичку службу СЦ и врши се израда дупликата, као и пренос оброка са изгубљене на дупликат картицу
Легитимација за исхрану:
Једино се са поседовањем картице може обављати исхрана у Студентским ресторанима
Легитимација за лекарски преглед приликом усељења у Студентски дом:
Студент не може да изврши лекарски преглед у Заводу за заштиту здравља студената, ако не поседује Студентску картицу, подаци о лекарском прегледу се налазе у чипу картице.
Легитимација за Студентски дом:
У сваком студентском дому (осим у студентским домовима у Сомбору и Зрењанину) постоји Контрола проласка, која се односи на студенте који су смештени у Студентским домовима. Станари студентског дома отварају врата картицом, док остали посетиоци морају да се евидентирају код рецепционара.
Чланска карта за Euro<26 и ISIC:
Студентске картица омогућује низ домаћих и међународних попуста, а служи и као путно осигурање.
Осигурање UNIQA:
Корисници услуга Студентског центра су осигурани код UNIQA осигурања.
У случају повреде, потребно је попунити образац „Пријава осигураног случаја“ и са комплетном оригиналном документацијом послати Уговарачу на даљу процедуру. Уговарач је Еуро<26. Документацију слати на адресу:
Еуро<26 Београдска 23 11000 Београд тел: 011 30 35 786
Студентски центар Нови Сад је установа студентског стандарда. Основне делатности Студентског центра јесу смештај и исхрана студената Универзитета у Новом Саду, чије се школовање финансира из буџета Републике Србије.
Сектор исхрана обавља послове исхране студената и других корисника услуга Студентског центра Нови Сад у Новом Саду који испуњавају услове одређене Законом и актима Оснивача Установе. Сектор исхране врши планирање и унапређивање исхране, припрему хране и вођење одговарајуће евиденције.